Naši uspešni diplomanti

Lucija Erjavec

Usposabljanje in izpit mi je prinesel poglobljen vpogled v delovanje spletne analitike in spletnega oglaševanja ter me opremil s koristnimi napotki za pripravo učinkovite strategije digitalnega komuniciranja.

Mislim, da je poznavanje osnov digitalnega marketinga izredno pomembno za vsakogar, ki želi o svojem delovanju (pa naj bo profitno ali neprofitno) komunicirati preko spleta. S temi znanji si zagotovo tudi bolj konkurenčen in zaposljiv.

Sedaj sem specialistka za digitalno komuniciranje pri Evropskem odboru regij v Bruslju, kjer delam kot zunanja svetovalka mednarodne komunikacijske agencije Europe Service Network. Skupaj še z dvema kolegicama skrbim za učinkovito izvajanje komunikacijske strategije naše organizacije preko digitalnih kanalov. Moje vsakodnevno delo zajema pripravo besedil in vizualij za splet in družbena omrežja ter seveda monitoring. Evropski odbor regij je najbolj regionalno in lokalno usmerjeno telo Evropske unije, saj so njegovi člani v glavnem župani ali predstavniki regij držav članic. Zato pozorno spremljamo digitalno komuniciranje naših članov v njihovih lokalnih okoljih, v lokalnih jezikih ter jih na tem področju tudi usposabljamo. Naš cilj, da čim več ljudi sodeluje v razpravi o delovanju politik EU ter prispeva k njihovi nadgradnji in izboljšanju (načelo subsidiarnosti).

Na diplomatsko-političnem parketu je najbolj razširjeno družbeno omrežje Twitter, prisotni pa smo tudi na Facebooku in Linkedinu. Za merjenje rezultatov uporabljamo orodja Talkwalker, Hootsuite ter Google Analytics. Ker je za uspešno širjenje sporočil preko digitala ključna tudi vizualna privlačnost le-teh, veliko uporabljam tudi orodja za urejanje videoposnetkov, fotografij in oblikovanje vizualij (Adobe Creative Suite).

Želite tudi vi graditi svojo digitalno zgodbo o uspehu?