Zoran Bosančić

Ukvarja se s strateškim načrtovanjem in razvojem spletnih poslovnih modelov. Področja, katerim posveča precej pozornosti so družbena omrežja, inbound marketing in avtomatizacija v marketingu.

Izkušnje in dosežki

Je lastnik in soustanovitelj digitalne agencije POINT OUT, pri kateri dela z znamkami kot so Aquafresh, Cedevita, Cisco, GlaxoSmithKline, Gorenjka, Peugeot, Sensodyne, STIHL in Zlato polje.

Več kot 6 let je predaval na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je bil vodja seminarjev za predmete Integriran proces vstopa na trg, Integrirano trženje, Strateško trženje, Strateški trženjski management in Services Marketing.

Podjetja njegovo znanje in izkušnje največkrat unovčijo pri strateškem načrtovanju digitalnega marketinga in razvoju spletnih poslovnih modelov. Področja, katerim posveča precej pozornosti so družbena omrežja, inbound marketing in avtomatizacija v marketingu.

Prepričal vas bo s svojim znanjem in izkušnjami iz digitalnega marketinga. Njegov sproščen odnos in veselje do predavanja pa je vselej pravi recept za pridobivanje novega znanja